sreda, 19. januar 2011

Zaljubljeno darilce
Giveaway in love


-klikni na gornjo sliko za vstop v mojo trgovinico, na oddelek kartic-
-click on the picture above to enter my shop’s cards section-

-klikni na gornjo sliko za vstop na glavno stran moje trgovinice-
-click on the picture above to enter my shop’s main page-

Pretekle dni je bilo res prav pomladno vzdušje. Novim napovedim mraza in snega kljubujem s čisto novimi ljubezenskimi razglednicami, kot nakazano v eni prejšnjih objav.
V zahvalo vsem vam, ki spremljate moj blog, in v čast 200. objavi pa eno enemu izmed vas podarim.
Ne da bi bil samo en dan v letu, ko slavimo ljubezen, pa vendar me zanima, kateri praznik je vam ljubši: valentinovo ali gregorjevo? :)
Dobitnika kartice objavim 28. januarja.

Preberi si zgodbo o škorčici, ki dela družbo razglednicam na drugi sliki.

Razglednice so naprodaj v moji Etsy trgovinici,
posamezne ali v kompletu petih, kjer je več informacij in slik.

Past few days gave us a real spring feeling. But there are forecasts about cold and snow coming again and I'm countering that with my quite new love postcards as indicated in one of previous posts.
To thank all of you who follow my blog and to honor the 200th post I’m giving one away as a gift to one of you out there.
Not that there is just one day in year to celebrate love, but still I’m curious which one do you prefer: Valentine’s Day or St. Gregory’s Day?
I will anounce the winner, who will get the card, on 28th of January.

Read the story about škorčica, who is next to the postcards on the second photo.

Postcards are now for sale in my Etsy shop, just 1 or collection of 5,
where you can also see more information and photos.

4 komentarji:

  1. Krasne so!
    Definitivno gregorjevo. Valentinovo mi je preveč tuje in "posiljeno".
    Sicer je pa lepo, če ljubezen vsak dan občutimo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, kako lepa zgodba!, o Škorčici namreč To darilo je bilo vredno več, kot če bi ti podaril Ferarija (no, vsaj zame)! Bravo za moške, ki vedo, kaj rabi ženska duša!
    Sem se že spraševala od kod ime tvojega bloga!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je zgodba o Škorčici zelo lepa in darilce je prekrasno, vsekakor zate najlepše. Sama gregorjevega sploh nisem prevzela in ne praznujem. Valentinovo pa je tudi meni postalo en sam kič, ki ga ne maram in ga ne praznujem oz. ga ne praznujeva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimiva in čudovita zgodbica)Vsec mi je tvoje ime in tvoje razglednice!v rusiji ne praznujemo gregorjev dan , valentinov dan imamo,ampak vecinoma za mlade pare)
    Hvala!)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails