torek, 23. avgust 2016

Še trije poletni utrinki
Three more summer moments


Obožujem ta del starega mestnega jedra!
I love this part of the old town!
S tema mičnima gospodičnama se pa midva s Čmrljem pogosto druživa in potikava naokoli.
My Bumblebee and I, we hang out with and cruise around together with these two charming ladies a lot.
Presrečna, pa četudi mi podari le še dva lista z drobnega cveta marjetke,
ki mu še edina ostaneta med prstki, ko prihlača do mene.
Over happy, even though he brings me only two petals of the tiny daisy,
left between his baby fingers after he toddles to me.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails