četrtek, 5. avgust 2010

Podoba raja
Image of paradise


V soboto, po ogledu Gasparijeve razstave,
sva zavila še k jezeru.

Prešeren je zapisal:
»Dežela kranjska nima lepšga kraja,
ko je z okolšno ta, podoba raja.«

In res je tako.


I took these photos of Lake Bled on Saturday,
right after we visited the Gaspari exhibition.

Bled is one of our tourist jewels,
with the mighty castle on a big rock above the lake
and a cute little island with a church in the middle of it.

Our greatest poet France Prešeren
wrote about Bled and its surroundings,
that our countryside has no greater beauty
than this “image of paradise”.

And he was right.








4 komentarji:

  1. Slovenija ima kar precej lepih kotičkov. Bled je gotovo eden od teh in krasne fotke sta posnela, vendar so meni bolj všeč tisti manjši cukrčki, ki so manj oblegani :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tika, se zelo strinjam! :)

    V moji predstavi je nekako, da pesnik razmišlja po pesniško in je nad vsakršno lepoto tudi pesniško navdušen.
    Zato sem prepričana, da bi/je bil prav tako očaran nad kakšnim drugim kotičkom - tako kot ti in jaz in še marsikdo.

    Naj živijo vsi biserčki - veliki in znani, mali in skriti ter čarobnost trenutka, kjer si! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails