nedelja, 10. oktober 2010

Moja druga
My second


Sestavila sem svojo drugo Etsyjevo zakladnico;

I made my second Etsy treasury today:


Skoraj mesec je minil,
odkar sem se nazadnje pohvalila z zakladnicami,
kjer so bile vključene tudi moje slike na steklu.
Od tedaj sem bila predstavljena
v kar nekaj čudovitih novih zbirkah,
preveč, da bi jih tu kazala,
zato ponosno objavljam le število: 16
(skupaj pa že 25, v dveh mesecih,
odkar sem odprla svojo trgovinico)!

Če pa je kdo zares radoveden, si jih lahko ogleda tu: 


It’s almost a month since I bragged
with treasuries where my paintings on glass were included.
I was featured in quite a few new beautiful collections since then,
too many to show them here,
so I’m proudly posting just the number: 16
(altogether already 25 -
- in two month since I opened my shop)!

But if you’re really curious, you can see them here:
AVGUSTvarjanja in Etsy treasuries.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails