torek, 30. november 2010

Solnica
Salt cellar


Ta prekrasna solnica,
delo izvrstne keramičarke Tike,
napolnjena s tradicionalno pridelano piransko soljo
iz Krajinskega parka Sečoveljske soline,
je najino darilce moji mami za rojstni dan;

This gorgeous salt cellar
made by excellent ceramist Tika
and filled with traditionally produced Piran salt
is a gift from Miro and me to my mother for her birthday:



8 komentarjev:

  1. Čudovito darilo! Joj, ne morem ti povedat, kako mi je to všeč. Čist moje razmišljanje ...

    OdgovoriIzbriši
  2. it's so beautiful, what a perfect birthday present! i love that it's called a salt cellar too, very poetic! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito darilo. Ohh.. že od zunaj je lepa solnica.. ko pa sem videla, da je notri tako lepo cukrasto rozi.. ♥ ♥ ♥ ♥ zaljubljena.. nekaj takega bo nekoč krasilo mojo kuhinjo. Pa mucka ima ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta solnica je pa res zelo lepaaa! Krasne rožice, struktura, muca in celo roza notranjost...Mama bo gotovo zelo vesela. Prijazen pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vesela! Upam, da je bila mami tudi všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno darilo! Nekaj podobnega si moram omisliti za sladkornico.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja Tika je res mojstrica. Tudi jaz mojo že komaj čakam...

    OdgovoriIzbriši
  8. Tika, kako ji sploh ne bi bilo všeč, če ima rada lepe, ročno izdelane predmete, rožice, mucke in roza. :) In sol! :)

    Evo, vsem je všeč, Sonja je pa sploh čisto zaljubljena! :))

    Hvala za komentarje, thanks for your comment!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails