torek, 18. december 2012

Ajdov krapec



Ajdov krapec je tradicionalna jed iz Prlekije, ki je lahko sladka ali slana in ki sem jo imela v kuharski monografiji Janeza Bogataja, Okusiti Slovenijo, ogledano že nekaj časa.

Ker je bila izdelava nadeva za meni na oko tako simpatično tanko pogačo včeraj v mojih rokah, sem se brez kakršnihkoli pomislekov odločila za slano različico in tako bi storila še enkrat, čeprav mi Miro grozi, da bo naslednjič po njegovo. :)

Ajdov krapec is a traditional dish from Prlekija region, which can be either sweet or salt.


Since the making of the topping was entirely in my hands yesterday, I decided for a salt version and I would take that decision again even though Miro threatens to do it his way the next time. :)

4 komentarji:

  1. Odlična sladica. Jaz sem jo odkrila šele lani in smo se že več krat basali z njo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sumim, da bo tudi tu kaj kmalu spet na sporedu. :) Mi je res všeč, ker je preprost recept, pa ajdo obožujem! Pozdrav! :)

      Izbriši
  2. Vsekakor se sliši zanimivo in bi veljalo poskusiti.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails