ponedeljek, 17. marec 2014

Prepuščam se
Going with the flow



Se mi zdi, da zadnje čase razvijam nov odnos do pomladi. Hočem reči – pomlad je ena taka tipična stvar, ki je všeč vsem, in vedno mi je bilo malo hecno, celo mičkeno zviška sem gledala na to, priznam, kako vsi vzdihujejo po njej, jo malikujejo kot najljubši letni čas.

Tudi jaz sem jo opevala, da ne bi kdo slučajno pomislil na kaj tako groznega, kot da je nisem :), vendar sem enako tudi vse druge. Kadar pa je bilo potrebno izbrati med vsemi letnimi časi, je, kljub temu, da sem se vedno topila ob nje lepotah, pri meni nekako vedno pristala na zadnjem mestu. Uh, kako kruto se to sliši; raje rečem - tja se je uvrstila samo zato, ker sem ostale tri imela še malce rajši.


Zdaj pa … včasih me je bilo kar malo strah vsega tega obilnega svetlečega novega začetka. Ne več. Vedno manj. Prepuščam se. Diham.

I think I am developing a new relationship towards spring. I mean – spring is one such typical thing that everybody loves and I have always found it a bit funny, and I admit, looked down on it, about how everybody sigh for it and worship it as the favourite season.


I have also always loved it, do not think something so terrible like I haven’t :), but I've loved all the other seasons, too, and when it came to choosing between them, even though I have
always been melting by its beauties, the spring has somehow always landed in the last place in my list. Ugh, it sounds so cruel; I better say – it was just because I loved the other three even more.

And now … I believe I used to be a bit frightened by all that abundant shiny new beginning. Not anymore. Less and less. I go with the flow. Breathing.

1 komentar:

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails