nedelja, 1. avgust 2010

Prva oddajka!
First giveaway!



Pa smo dočakali avgust.
In moje slike se zelo navezane na ta lep mesec,
ko se poletje preveša že v svojo zrelo polovico,
zlato in oranžno.
Nosijo namreč njegovo ime.

So, here is August.
And my paintings are very much attached to this beautiful month,

when summer turns into its mature half

and starts to get its golden orange colour.

As you know they carry its name.


Temu v čast organiziram svojo prvo »oddajko«,
kot sem jo poslovenila sama. :)


Torej, oddajam odtisa
(~A4 plakatek in ~A5 voščilnico; foto tisk na 200g svetleč papir)
z ene svojih novejših slik
(dražgoški kruhek) – samo osrednji del slike;



To honour this I’m organizing my first giveaway.


I’m giving away prints
(~A4 poster and ~A5 greeting card; photo print on 200g glossy paper)
of one of my recent paintings
(dražgoški kruhek) – just the central part of it:





Igra poteka ves avgust. Prvega septembra bom med vsemi, ki boste pustili komentar pod to objavo, nekoga izžrebala.

Kako bo potekalo žrebanje, se moram še domisliti, konec koncev sem začetnica v teh stvareh, časa imam ves mesec, obljubljam pa, da bo pošteno! :)

Če želite, lahko v svojem komentarju poveste tudi, če imate svoj najljubši mesec in ali ima svojo barvo. Prosim, poskrbite tudi za to, da bom lahko prišla v stik z vami, v primeru vaše zmage.

Takóle! Tri, dva, ena...


The game is on during whole August. On September the 1st I will choose a random winner from one of you, who will leave a comment under this post.

How am I going to realize the draw I don’t know yet, after all I’m a beginner at this, I have a time whole month to think about it, but I can promise you, that it will be fair! :)

If you like you can tell me in your comment, if you have a favourite month and does it have its own colour. Please ensure that I will be able to contact you in case of your win.

Takóle! Three, two, one…



…začnimo! :)

…let’s get started! :)




14 komentarjev:

  1. no, bom pa prva, haha
    kako lepo srce, v medenih barvah
    moje barve so barve jeseni rdečerjavoškrlatne, tople, za mesec pa več ne vem, včasih je bil september, zdaj pa mi je tudi pomlad ljuba, ko se vse prebuja in zeleni
    rada pogledam na tvoj blog, ker je nekaj posebnega, zame neraziskanega

    OdgovoriIzbriši
  2. O, krasno. Izberi mene, prosim, hehe.

    Moj najljubši mesec je marec, ko imam rojstni dan. Pa še narava zadehti v vsej svoji lepoti, ko se po mrki zimi spet razbohotijo barve in zašumi življenje. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. itak vsak dan priskakljam povohljat na tvoj blog, ki me zelo, zelo privlači. Zelo lepi izdelki in meni najljubše barve - barve sonca, barve narave, zamisli, vedno zanimive ideje. No ja, morda mi je blizu tudi zato, ker sem nekoč tudi sama prelivala barve po steklu z velikim užitkom a niti približno tako dovršeno kakor ti. Globok poklon z željo, da si še naprej tako zelo uspešna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, za tvojo krasno oddajko se pa z veseljem pridružujem igri. Všeč mi je tudi tvoj slovenski izraz!
    Sicer pa je moj najljubši mesec ravno avgust (seveda, ker takrat praznujem rojstni dan), o barvi zanj pa še nikoli nisem razmišljala, čeprav zdaj ko pomislim o barvi avgusta, mi takoj potegne nekam na vijolično. Pa ne vem zakaj ... to načeloma ni barva, ki bi bila meni med ljubšimi. Sem sicer bolj za rjavo in zeleno.
    Tvoji izdelki pa so prekrasni, imajo tudi neko slovensko noto, kar mi je še posebej všeč!!!
    Še naprej uspešno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole tvoje slikanje je prava paša za oči, čudovita dela!
    Moj najbljubši mesec je veseli december; kajti kakršnega si nardediš, lahko je tudi zelo lep in miren :-))
    Moje barve so barve sonca, in prav zato so mi te tvoje slike takooo zelooo všeč :-))
    Tudi pri meni se lahko pofočkaš za bonbonček!
    Želim ti še ogromno sončno-ustvarjalnih dni!

    OdgovoriIzbriši
  6. Aww, this is so sweet! Love the colors and your artwork in general!

    Favorite month... hmmm. I guess I will have to say May, because it's my bday month, and I was in school for many many years, so it was also the beginning of summer break. And the weather is usually still pretty mild, not too hot, but still warm and still lovely green. I think Spring/Summer are my favorite times of the year.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jeeeej, čestitke za tvojo prvo oddajko. :))) Ma ne najdeš slovenske besede za giveaway pa če se na trepalnice vržeš. :)) Najljubši mesec? Nisem nikoli razmišljala o tem, mene bolj pogojuje vreme kot meseci. :)) Ampak recimo da februar, ker imam takrat rojstni dan. Bi pa rekla, da ima februar modro barvo. Ker je zima, pa vodnarji smo modri. :))

    OdgovoriIzbriši
  8. O tukaj se pa z veseljem pofočkam. Najlepši mesec zame je avgust, morda res zaradi oranž-rumenih odtenkov, ki so mi najljubši. Lepo mi je tudi februarja ampak zato ker tudi jaz takrat praznujem rojstni dan, barve narave pa takrat niso ravno presunljive, razen seveda če je snežna odeja nova, lepa, polna iskric,....

    OdgovoriIzbriši
  9. This is a great giveaway! Thank you so much for being a faithful reader of my blog, too! I think my favorite month I would have to say is any month in Autumn. I love when the leaves are changing color and the air is getting cooler. I love when I have to put on a chunky sweater to go outside and walk along a path in the woods someplace. I also love the anticipation of all the Autumn/Winter holidays like Halloween, Thanksgiving (USA), and Christmas. I love that it feels like the close of the year and like the best is yet to come. It's such a wonderful time of year. This year it may be the best Autumn yet because my husband and I will be waiting for a baby to adopt who is going to be born in December!! We can hardly wait!!

    OdgovoriIzbriši
  10. I stumbled across your blog so accidentally that I can't even remember how I found you. But I've been following you because your beautiful artwork speaks to my heart. I would love, love, love to hang this on my wall.

    OdgovoriIzbriši
  11. o tale srček je super.. prav občudovanja vreden, to so tudi moje barve, se tudi jaz pridružujem, ja najljubši mesec je marec, ko se tički ženijo, ko se prebuja novo življenje, lep topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  12. Tvoj blog sem odkrila danes in vidim, da ustvarjaš resnično lepe izdelke. Še bom prišla pokukat, kajti škoda bi bila, da ne bi spremljala tako fajn bloga.

    OdgovoriIzbriši
  13. I think May is my favorite month, probably because that's when I was born! Everything is a fresh, bright, clean green. The apple orchards are a profusion of white & pink blossoms, intermingled with green foliage. Makes me wish it was May! Thanks for the giveaway, it's very generous of you.
    Contact info is on my profile.

    OdgovoriIzbriši
  14. super giveaway, the print looks lovely! :) I don't have a favourite month, just season, and that's definitely spring :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails