torek, 21. september 2010

Sočen papir
Juicy paper


Ovojni papir za rojstnodnevno darilo
prijateljici Katarini,
oblikovan pred dobrim tednom;

Wrapping paper for a birthday gift
for my friend Katarina,
designed about a week ago:


Vzorčki so vzeti z dveh mojih starejših AVGUSTvarjanja slik na steklu.

Elements are taken from two of my older AVGUSTvarjanja paintings on glass.

4 komentarji:

  1. Ooo kako je čudovit!!! K tebi tako rada pogledam, ker je vse v mojih sončnih barvah. Zelo prijetno :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. pomarančkeeeee! lepo... res ti ne zmanjka idej.

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja: Me veseli, da rada pogledaš sem. Hvala ti! :)

    Mojca: Jaja, počasi se bo treba pripraviti na zimo - založiti z vitamini, npr! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super. Res dobra ideja in seveda kot vedno popolno narejeno.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails