petek, 16. november 2012

Najljubša tega tedna
Favourite of the week



Najljubši zajtrk in večerja tedna. Sicer daleč od kakšne tople vode, a vendar, oba malenkost predrugačena.
 

Svoj dolgoletni najljubši kosmičev zajtrk sem spremenila takole: v vodo namočene ovsene kosmiče sem zmešala z jogurtom in skuto, v vse skupaj vmešala žličko medu in potresla s prepraženimi lističi mandljev. Njami!
 

Da so mi všeč te različice cvetačnih prigrizkov (ena, dve, tri), sem že povedala, tokrat pa sem cvetačne cvetke v vrečki pretresla skupaj z olivnim oljem in karijem, jih popekla, zraven ponudila pomako iz kisle smetane, limetinega soka, nasekljanega česna ter čilija in nastala je nadslastna večerja, kjer sva, ker nisva imela druge zamisli, uporabila kar kitajske palčke. :)

Favourite breakfast and dinner of the week. Far from discovering of a hot water, as we say, just a bit altered.
 

This is how I changed my long time favourite flakes breakfast: I mixed yoghurt, cottage cheese, honey and water soaked oat flakes and sprinkled with roasted almond slices. Njami!
 

I have already told you that I love these (one, two, three) versions of cauliflower snacks, but this time I mixed and shook cauliflowers florets together with olive oil and curry, fried them, served them with a sauce mixed of sour cream, lime juice, sliced garlic and chilli and this overdelicious dinner came out, where we helped ourselves with chopsticks, because we had no idea how to  eat it otherwise. :)

1 komentar:

  1. Ne vem kam mi čas uhaja zadnje 3 tedne, da ne govorim o tem, da fotografiram samo še čestitke :) Lepo je videti in spremljati to jesen skozi tvoj objektiv.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails