četrtek, 23. september 2010

Bogastvo za jesen
Richness for autumn


Na prvi jesenski dan objavljam eno svojih najzgodnejših slik na steklu,
ki sem jo naslikala preden je minilo leto od mojega prvega tovrstnega poskusa.


Naslikala sem jo s še drugo znamko barv, kot jih uporabljam danes;
za rojstni dan bratranca, takrat še najstnika.


On the first autumn day I’m posting one of my earliest AVGUSTvarjanja works,
which I painted within a year of my first glass-painting attempt.


I remember painting it with a different colour-brand as I do today;
for a birthday gift for my cousin, a teenage-boy back then.




It’s a poem by contemporary Slovenian poet.
She writes about how it is important for a young soul
to appreciate the beauties of nature
and to open wide her/his senses,
because that is the best investment to the future –
- the greatest richness in the storage of a soul.


6 komentarjev:

  1. SO beautiful! I love that you do so many works with words and poetry! Happy autumn to you! We just turned the corner into spring today, yay! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pismo, res dobra slika. In tudi super ideja za darilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Heather: Thanks! And have a beautiful spring! :)

    Saša: Pismo, hvala. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa ja, ampak meni so bolj všeč sončne barve :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita, se pa strinjam z Andrejo, ker so mi sončne barve bolj pri srcu in sem jih pri tebi tudi bolj navajena (:

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja in Teya: hvala obema - ja, zadnja leta sem večinoma res uporabljala bolj "sončne" barve, ampak danes, v tem sivem vremenu, se mi zdijo tudi te zelo "sončne" :) - upam, da kmalu zares posije in prežene to sivo vreme:)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails