četrtek, 2. september 2010

Dvakrat
Twice


Moji AVGUSTvarjanja listki so se pojavili
v dveh Etsyjevih zakladnicah.

My AVGUSTvarjanja leaves were featured
in two Etsy treasuries.


Prvo je sestavila / The first one was put together by:
OhForCute


In drugo / And The second one by:
Mahinamermaid

2 komentarja:

  1. Čestitke! :)) A ni fajn, ko izveš, da nekdo dejansko gre pogledat tvojo malo trgovinco. :) Jaz sem vsakič vesela takih objav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, res! In kot novinka sem seveda še toliko bolj navdušena; kakšnemu staremu mačku se verjetno to ne zdi nič takega. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails