torek, 28. september 2010

Olympia


Kot nekateri že veste,
je moja najljubša čokolada Ritter marcipan,
vendar se sem pa tja zgodi
kakšen dramatičen preobrat. :)

As some of you already know,
my favourite chocolate is Ritter marzipan,
but every now and then
some dramatic turnaround happens. :)


Po temle brutalnem pokolu…

After this brutal massacre…


… sva z Mirom končno dojela,
da je čas za nekaj novega;

… Miro and I finally realized
that it is time for something new:


Žal mi je, moj dragi Marcipan,
trenutno je moja ljubljenka Olympia! :)

I’m so sorry, my dear Marzipan,
but at the moment I have a new love – Olympia! :)

6 komentarjev:

  1. Ooo, tudi jaz imam najrajši marcipanovo čokolado od Ritterja. Pa muss du chocholat (tudi od Ritterja) Mmmmmm. Kakšna pa je Olympia??

    OdgovoriIzbriši
  2. hello)i promised postcard
    send me adress where i can send on my email))
    polinagood@mail.ru

    OdgovoriIzbriši
  3. Kristina: Kako naj ti povem, kakšna je? - to je treba poskusiti! :)

    Če imaš rada kombinacijo jogurt, med, lešniki (s čokolado seveda) - potem ti bo všeč!

    Dobrodošla! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bom pa probala, če tako rečeš ;) Čeprav sem bolj privrženka temne čokolade.

    Hvala za dobrodošlico. Tvoj blog spremljam že dalj časa, samo komentirala še nisem ;) Hvala tudi tebi za obisk mojega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale zamenjava rules! Priznam, dobro sta izbrala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kristina in Maja:
    Ja, dobro sva izbrala, čeprav moram priznati, da se vedno znova vračam, saj sem tudi jaz v osnovi privrženka temne čokolade.
    Ampak naj ima tudi ta svojih 5 minut slave! :)

    Lepo se imejta!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails