sreda, 1. september 2010

In zmagovalka je
And the winner is...


Avgust se je iztekel
in s tem tudi moja prva »oddajka«.

Naj najprej povem, da sem z užitkom prebrala
vsako vašo misel o najljubših mesecih in letnih časih,
vaše občutke, včasih tudi najgloblje.
Hvala vam vsem, tako lepo ste pisale, prav zares.

Ob tej priložnosti pa pozdravljam tudi
nekaj novih imen, ki so se tu pojavila prvič.
Hvala vam in pridite še kdaj! :)

Vseh 14 imen sem danes torej vrgla
v eno mojih škatel za slikarske pripomočke.
Žreb je bil opravljen brez prič,
spremljala me je le moja foto-kamera,
ki je zabeležila tole;

August is over and so is my first “giveaway”.

At first let me tell you how I enjoyed reading
every single thought about your favourite months,
seasons and your feelings about them,
sometimes even very intimate. Thank you for sharing it.
You all wrote so beautifully, really.

At this occasion I’m saying hi to some new readers.
Thank you all and welcome again! :)

So, today I put all 14 names in one of my
boxes for painting accessories.
There were no witnesses;
I was followed just by my photo-camera:







Čestitke, Teya!
Prosim te, da mi pošlješ svoj naslov
po e-pošti (glej na levi strani mojega spletnika).

2 komentarja:

  1. Ojoj, šele zdajle sem videla, ker sem bolj malo brskala po blogih zadnji teden ali dva.
    Hvala za nagrado, naslov ti pošljem na mail :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails