sobota, 11. september 2010

Sava


Današnji čudovit poznopoletni dan sva izkoristila za sprehod do Save.

Z Zojo smo krenili ob toku navzgor, do visečega mostu, zgrajenega leta 1934;

On this wonderful late summer day we went for a walk to the Sava River.
(Sava starts here in Slovenia and it’s our longest river.)

We went upstream to the hanging bridge, built in 1934:



Na drugi strani smo se v okrepčevalnici, ki nosi ime po reki
, osvežili s pijačo;

On the other side of the river we turned into cafe named after this river:



Zoja with kozolec (hayrack) in the background:




Nazaj smo krenili po drugem rečnem bregu in našo velikanko znova prečkali pri brzicah v Tacnu,
kjer se ravno te dni odvija svetovno prvenstvo v kajaku in kanuju na divjih vodah – Sloka 2010;

We crossed the river once again at Tacen rapids, where the World kayak and canoe championships
on wild waters – Sloka 2010 is going on these days:

5 komentarjev:

  1. danes je bil res dan za potepe, prav pasalo je nest že malo prezeble kosti na sonček:)

    krasni posnetki... spet. res imaš "pogled" :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, še en pokrit most. Je tebi tvoj nabral strupenega cvetja, če že moj ni? LOL

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca: Ja, smo se malo martinčkali, nazaj grede je bilo pa že kar vroče. :)

    Sandra: Tega (most) sem kar spregledala, ja, pa ga imam skoraj pred nosom. :)
    Ne, ni mi nabral rož, ne strupenih, niti kakšnih drugačnih :) - se je ukvarjal z "odkrivanjem zaklada". :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen sprehod! Most me spominja na tistega iz filma Najini mostovi. Nisem vedela zanj:)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails