četrtek, 9. september 2010

Dva črna psa
Two black dogs


Vsem, ki vas je skrbela tale otožna kužika,
sporočam, da ji ni bilo hudega,
le malo se je smilila sama sebi.


Razloga za najino bivanje v Logatcu konec avgusta
sta bila čuvanje hiše in predvsem dve črni zverinici,
Bistra in Pika, mama in hči,
ki sva se ju v odsotnosti gospodarjev trudila zabavati.


Večino časa sta objokovali kruto usodo zapuščenih psov,
imeli pa sta tudi svetle trenutke;

For all of you who were worried about this sad dog,
let me comfort you that she was quite alright,
just feeling a bit sorry for herself.


The reasons for our stay in Logatec
at the end of August were house-sitting
and most of all trying to entertain two little black beasts,
Bistra and Pika, mother and daughter,
while their owners were away on holidays.


Most of the time they were crying over
the cruel destiny of abandoned dogs,
but they also had some bright moments:

5 komentarjev:

  1. Kakšne dobre fotke.
    Kar se pa kužkov tiče so pa itak vsi prekaljeni igralci. Po moje se prvih šest tednov v leglu učijo, kako milo in trpeče gledati. Potem pa dodajo še sound efekt(cviljenje).

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja kužki so igralci ali pa samo mene znajo obrniti. V nedeljo so me na pikniku tako milo gledali kadar sem vzela kaj hrani podobnega v roke, da sem šla skoraj lačna domov... Ampak se znajo pa tudi pocrkljati a ne..

    OdgovoriIzbriši
  3. Imata prav - kar se tiče prefriganosti, so pravi mojstri; tisti, ki jih osebno poznam, pa še posebej obvladajo manipuliranje! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ah, v takšni družbi pa ni moglo bit dolg čas :)

    in spet - kot vedno - krasni posnetki.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails