nedelja, 15. maj 2011

Od četrtka do nedelje
From Thursday to Sunday



Četrtek:
[slika 1] Vsak dan, tik preden sonce zaide, tako lepo osvetli te vijolične lepotice na robu vrta.

Petek:
[slika 2] Moj stric je znan po nenadnih prebliskih in enega takih sem ta dan sprejela. Z druščino smo se odpeljali na kavico k Stanu.

Sobota:
[slika 3 - 6] Obisk sejma Vesna na ploščadi pred Slovenskim etnografskim muzejem je bil prava paša za oči.

[slika 7] Kako lepo je, ko se na kup zberemo 4 najboljše prijateljice! Tokrat smo se dobile s svojimi najdražjimi pri moji sestri, da proslavimo zaključek njene uspešne razstave. Kot ponavadi je bilo veliko smeha in obilo dobre hrane.
V ozadju se je vrtela Evrovizija, tako da smo mimogrede še družno navijali za Slovenijo. :)

Nedelja:
[slika 8] Slabo vreme se da izboljšati z dobrim kosilom.


Thursday:
[picture 1] Every day, just before the sunset, these purple beauties in the corner of our garden catch the last sunshine.

Friday:
[picture 2] My uncle is known by spontaneous flashes and that day I accepted one of them. We drove to Stan inn for a cup of coffee.

Saturday:
[picture 3 - 6] It was a real joy visiting the Fair of museum replicas, arts, crafts and design in front of SEM (Slovenian ethnographic museum).

[picture 7] I like it so much when I get together with my 3 best girlfriends! This time we gathered together with our beloved men at my sister’s to celebrate the closure of her successful exhibition. As usual there was plenty of laughter and lots of good food.
Having Eurovision song contest playing in the background, we had the chance to cheer up by the way, as there aren’t many chances to see Slovenia in the final. :)

Sunday:
[picure 8] Bad weather can be improved by a good lunch.

8 komentarjev:

  1. Vedno , ko gledam tvoje objave o hrani, postanem lačna! In tvoji in Mirovi recepti in ideje so zdravi in okusni! Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo vam je bilo in vsekakor ne dolgčas.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je - dobra hrana lahko spremeni še tako turoben dan v krasnega!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna objava. V Stanu se tudi mi dostikrat ustavimo. Tortice imajo slastne. Škoda, da nisem vedela za Vesno, sejem izgleda zanimivo, sestri seveda iskrene čestitke, ob tvojih posnetkih hrane pa sem lačna...

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmmmm, tole pecivo s predzadnje slike zgleda zelo okusno. Boš izdala recept?
    Tudi jaz sem šla malo pokukat na dvorišče SEMa in tudi pri nas doma smo si v nedeljo privoščili okusno kosilo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tika:
    Hvala, tudi jaz imam ponavadi take probleme. Če vem, da bom gledala kakšno kuharsko oddajo, prej raje jem. :)

    Maja, Vladuška, Gourmet forever:
    Hvala tudi vam za komentarje! :)

    Andreja:
    Ja, meni imajo tam najboljše sendviče! Ob priliki pokažem. :)
    Za Vesno sem tudi jaz izvedela tik pred zdajci.

    Kristina:
    Bom izdala - samo da ga "nafehtam" pri sestri. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kristina:
    Malo je trajalo glede recepta, ker ga ni našla. :)
    Torej, če imaš revijo Odprta kuhinja, je v (letošnji) št. 13 recept, po katerem je delala.
    Malo ga je sicer predelala in vključila nekaj drugih sestavin, ampak osnova je pa tisti recept. Stran 14.
    Če nimaš, mi piši na mejl in ti ga pošljem.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails