torek, 3. januar 2012

Bivši, novi in kvadratni ognjemet
The ex, the new one and a square fireworks



Ja, zdaj vem, zakaj me je Miro zadnje čase hecal, da bo v letu, v katerega smo ravnokar stopili, on uporabljal Praktico, s katero je nastala velika večina fotografij na mojem blogu do zdaj. Vedel je namreč za zaroto mojega očija, ki mi je za novo leto zakuhal novega! :) Nikona P300.

Prehod pa očitno ne bo potekal brez zapletov. Skoraj na vseh fotografijah ognjemeta so na stikih med svetlobo in temo nastali kvadratki, zato je moral k zdravniku. Vseeno sem zelo vesela in upam, da se vse uspešno reši.

Tu je torej nekaj prvih poskusov s silvestrske noči, vključno z Mirom, ki fotografira ognjemet s sveže bivšim, in se že veseli, da bo kmalu končno postal njegov ponosni EDINI lastnik.

Ja, now I know why I’ve been kidded by Miro lately that instead of me he will be using our Practica (with which the vast majority of photos here on my blog was taken till now) in the year that we just stepped in. Namely, he knew of conspiracy of my dad who surprised me with a new one for the New Years’! A Nikon P300.

But the transition will apparently not go very smoothly. Almost on every photo of the fireworks there are these squares where dark and light areas meet, so it had to go to a doctor. Still, I’m so happy and I hope everything works out alright.

Torej, here are some first attempts from the Sylvester Eve, including Miro photographing fireworks with the freshly ex-one and already looking for having an exclusive ownership of it finally.

2 komentarja:

  1. Superca za novi fotoaparat. Upam, da se hitro pozdravi in bosta kmalu najboljša prijatelja. Želim ti veliko lepih fotografij z njim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, res upam na najboljše. Če ne, se bom šla pa kubizem, hehe!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails