sobota, 18. avgust 2012

Fige prekašajo tehnične težave
Figs outrank technical problems



Ja, očitno so težave, ki jih imam že nekaj časa z računalnikom, povezane s tem, da pri nekaterih od vas ne morem pustiti komentarja. Tako je moj mojster rekel. In ker so te težave v bistvu, hmja, težavice, bo táko stanje verjetno še nekaj časa, saj, kot veste, je kovačeva kobila ponavadi bosa. :)

Zato pa sem toliko boljše volje, ker se te dni sladkam s tonami fig! Miro je zadnjič naredil tole preprosto sladico na sliki zgoraj, mami je včeraj pripravila takle krožnik, največ pa jih pojem kar tako, sáme, brez vsega.

P.s.: Ni je večje zabave pod soncem kot opazovati kosmatinca in njegove lumparije.

Yes, the fact that I cannot leave a comment at some of you seem to be connected with difficulties that I've been having recently with my computer. This is what my expert has said. And since these troubles are in fact, well, tiny little troubles I think this status quo will last and last, because, you know, the shoemaker's son always goes barefoot or, as we say here, the smith’s mare is always barefoot :)

But, I’m in a much better mood because there’s a galore of figs these days that sweeten my days! Miro made this simple dessert in the picture above the other day and my mum made this kind of dish yesterday, but I eat them most just like they are, without anything else.

P.s.: There is no funnier thing under the sun than watching the furry thing at her mischievousness.

2 komentarja:

  1. Pa sem tvoj komentar res našla med vsiljenimi... Pa prav čudno se mi je zdelo. No, sedaj je že na mestu, ki mu pripada :)
    Pa figeeeee!!! (Nora sem na njih :) )

    OdgovoriIzbriši
  2. Res ne vem, kaj ga to sračka. Še bolj čudno je, da tisti komentar pri tebi sem jaz videla, kot da ga je normalno objavilo, zdaj po slišim, da je šel med tečke! Eh!
    No, samo, da si ga našla! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails