ponedeljek, 10. junij 2013

Namesto kaktusa
Instead of the cactus


[na zadnjem posnetku / in the last picture: KAKI]

Zadnjič sem se odpravila k dedku, da bi posnela kaktus, ki da menda lepo cveti,
vsaj tako se mi je hvalil in mi prigovarjal, naj vendar že pridem s fotoaparatom.
 

Kaktusa nisem našla, dedka ni bilo doma, ampak moj objektiv vseeno ni ostal lačen.

My grandpa, praising one of his wonderfully blooming cactuses,

had been persuading me to come with my camera already, so I went there the other day.
 

I did not find it and grandpa was not at home, but even so my camera did not stay hungry.

2 komentarja:

  1. Uf, na šesti sliki se res dobro vidi, kako lep vrt ima tvoj dedek. In zelo zanimive rože.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdaj ga sicer ureja del potomstva :), a prej je bil prav tako lep. Ime pa je ostalo - dedkov vrt. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails