sobota, 7. december 2013

Iz prejšnjega meseca
From the previous month


Velika družina, mnogo praznovanj. :) Big family, many celebrations. :)

Sem vam že povedala, da je naš volk nor na vodo?
Have I already told you our wolf is crazy about water?

Prelep porcelan Catbriyur, ki sva ga za pitje kavice dobila od prijateljice za poročno darilo.

Seveda sem se darila zelo razveselila, malo manj pa sem bila radostna pred nekaj trenutki,
ko sem našla njihovo spletno stran in na njej niti besedice v slovenščini.

Iz tega sklepam, da ni namenjeno slovenskim kupcem, hm, ali pa jim morda niso tako pomembni(?),
torej ne bom dodala povezave. Lahko pobrskate in poiščete sami, ni težko,
meni pa gre za pomembno načelo (mislite si, kar si hočete, a tole presega že vse meje).

Ironično pa je, da imajo (vsaj v trenutku, ko jaz to gledam) v angleščini zapisane uradne ure,
da so »open« in kar je še takega za vse poslovalnice pri nas, pri edini v tujini,
kjer bi angleščina bila edino smiselna, pa je pripisano, da je »closed«.

Catbriyur porcelain coffee set, unique handmade from my country,
a wedding gift from my friend.

2 komentarja:

  1. Čudovit porcelan!Naš volkec pa ne mara vode.

    OdgovoriIzbriši
  2. Huhu, naš bi se še sredi zime pognal notri! Kot kura brez glave. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails