sobota, 21. december 2013

Tri praznične
Three festive ones


Včasih mi gre na živce, še večkrat razveseljuje, konec leta pa je preprosto vesoljska! - Ljubljana.
(Zelo me žalosti, ker mi zadnje čase nekatere posnetke pri nalaganju na blog popači ali posvetli,
tako kot danes zgornjo; včasih je tako hudo, da preprosto ni primerno za objavo.)
[posodobljeno nekaj tednov kasneje: problem končno odpravljen!]
Sometimes it gets on my nerves, many more times it makes me happy,
but at this time of the year it is just space-al, special! – our capital. :)
(It makes me very sad that lately my photos turn out very bad quality or much brighter after I upload them to my blog,
as it happened also today above; it is sometimes so bad it is just not suitable to post it.)
[updated few weeks later: the problem finally fixed!] 

Z Mirom sva v bistvu ena velika zapečkarja, a ko kam greva, greva res z užitkom.
Miro and I, we are in fact two hermits, but when we do go out, we really enjoy it.

Krasno ohranjena Koščakova soba, kjer je bila pogostitev po odprtju sestrine razstave.
Gorgeously preserved old traditional Koščak room,
where we had a small banquet after my sister’s exhibition opening.

2 komentarja:

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails