sreda, 28. april 2010

Čarovnije
Magic


[Srce]*

S posebnim razlogom objavljam pesem, ki sem jo napisala leta 2002:


je kot roža,
ki cvetí, cvetí,
pod soncem žarí
se víje, obarva,
pod dežjem ljubezni
počuti se varna

žarím, žarím
od barv kipím

se smejem in plešem

vriskam in češem

norím, vrtím

v vesolju letím

pôjem in sanjam

da srečo poklanjam

delím, gorím

kot ogenj se zdim

ga ljubim, ga božam

drhti mi vsa koža

se čúdim, me mika

in gore premikam

se jočem od sreče

ljubezen me meče

cvetím, žarím

v objemu zaspim

cvetím, diším

mu nasproti drvim

oko se iskrí

v vrtincu strasti

postajam srce

šepetam njegovo ime

igrívo

sládko kot pecivo

zapeljivo

postaja že sumljivo

kot gorívo

sprejemam ga v žilo

potrebujem dotik, poljub

ljubezni obljub

da žarím, žarím

in svet spremenim

me ptica pozdrávi

mórje me zvabi

metulj me ovije

in glasba pokrije


to morajo biti čarovnije!


se dežjá ne bojim

z njim še bolj zacvetím

to so kaplje ljubezni

so biseri nežni

poslani od sonca

blagohotni brez konca

cvetím, žarím

kot marcipan se topím

sem kot otrok in on je urók

brez besed, le pogled

in slútim in čútim

ko mi vliva energije

in mi pod meglo odkrije

neskončne prerije

ljubezni poezije

mi dušo umije

in v meni vzklije

da zganjam vragolije

in me v trebuhu prijetno zvije

srce mi hitreje bije


to so čarovnije


je kot roža,
ki potrebuje žarek zlat,
da cvetí, žarí,
se v vetru vrti
je kot cvet,
ki vení, vení,
če sonca ni

žarek zlat, da živí,
saj ljubi življenje,
… če življenje si ti…
brez tebe me ni

---===---===---===---

I apologize not translating it. I wouldn’t dare. My English just isn’t good enough. It’s a love poem that I wrote in 2002 and I'm posting it today with a special reason.
But you can enjoy in the photo of a peach-tree taken earlier today.


*
[Korenine so otroštvo, družinska tradicija, predmeti, ki imajo posebno čustveno vrednost in dogodki, ki me zaznamujejo.
Srce je moja sedanjost, so predmeti, ki označujejo skupno življenje z mojim ljubim in dogodki, ki naju še bolj združujejo.
Če dobro pomislim, so korenine in srce eno in isto, korenine so v mojem srcu, srce pa poganja nove, sveže korenine.]

---===---===---===---

[Korenine are my roots, my childhood, family tradition; they are objects that have a special emotional value for me and events that have defined me somehow.
Srce is my heart, my present life, my ljubi, with objects which are important for our joined paths and moments that are bringing us even closer to each other.
On the second thought, the roots and the heart are basically one thing; the roots are in my heart and the heart is spreading new, fresh roots.]

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails