sreda, 7. december 2011

Zgodovina bodočega doma 4
Future home history 4



Čudno, kakor se sliši, ampak najljubši "gradbeni" opravili sta mi, če odmislim prah,
pometanje (še posebej s tisto veliko rdečo smetarsko metlo tule, ki je zares učinkovita!)
in lopatanje. Saj se vidi po hitrosti na zadnji sliki, kjer me je Miro komajda ujel! :)

Za vsaj malo romantike in v spodbudo pa sva si sem in tja ob
zimskih večerih, ko sva zaključevala z delom, prižgala sveče.

[posnetki so nametani brez nekega reda in so v večini iz težkega začetnega, še razdiralnega obdobja]

As strange as it sounds but my favourite "construction" tasks are, leaving aside a dust,
sweeping (especially with that big red scavenger broom here, that really is effective!)
and shovelling. You can see it by my speed in the last photo, where Miro hardly "caught" me! :)

To be everything at least a little romantic and to encourage ourselves a bit, sometimes
we had lighted some candles at winter evenings when we were finishing with work.

[pictures are put together without an order and are mostly from that hard beginning-period,
when there was a destructivism still dominating over the construction]

2 komentarja:

  1. Ko spremljam te tvoje fotografije in se spominjam najinih del in vse to primerjam s kakšno oddajo, na primer Zuhause im gluck, kjer iz takšnega stanja pridejo v popolnoma novo v samo 8 dneh, si zaželim, da bi imela tudi sama čarobno palico, kjer bi buča postala kočija :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vladuška, haha, dobra ideja - tako čarobno palčko bi si tudi jaz želela - en, dva, tri, pa bi bilo narejeno! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails