petek, 6. julij 2012

Petkova osvežitev
Friday's refreshment



Tele koktejlčke sem za sestro in najboljšo prijateljico naredila včeraj zvečer, ko smo se dobile na čveku.

Za tri velike kozarce, v katere sem najprej dala kocke ledu, sem porabila sok ene in pol pomaranče, deci kokte, 3 male žličke sladkorja in vse skupaj premešala. Nato sem vsakemu do vrha dolila radensko in okrasila s krhlji preostale polovice pomaranče in vejicami mete.

Na lep osvežen konec tedna, brez toče seveda!

I made these cocktails for my sister and my best friend yesterday evening, when we met up for a chat.

For three big glasses filled with ice cubes I needed juice of one and a half orange, one dl of Cockta, the legendary Slovenian beverage founded in the early 50’s, 3 teaspoons of sugar and mixed everything. Then I added Radenska to fill them up and decorated them with slices of the remaining half orange and with mint leaves.

Here’s to a nice refreshed weekend, hopefully without hale!

3 komentarji:

  1. Že branje osveži. Skombinirala si same meni ljube reči, tako da verjamem, da je tole hudo pasalo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole se res sliši zelo sveže, vredno probati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha, danes sem kar na čaju, pa premišljujem o tem - ne morš verjet! - če bi dala štumfe gor. :) Upam, da se do konca tedna spet pokaže pravo poletje, ker načrti za piknike so že! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails