nedelja, 17. marec 2013

Sobotno razkošje
Saturday luxury



Zelenjavno-sadni napitek, ki ga je nasočil in začinil oči,
ter sveže pečen, še topel ajdov kruhek izpod Mirovih rok.
Zajtrk, narejen v moški navezi, dostavljen naravnost v mojo posteljo! Ahhhh! :)

Vegetable-fruit drink, juiced and spiced up by my dad
and still warm buckwheat bread baked by Miro, served with a slice of pršut.
An all-men-made breakfast delivered straight to my bed! Ahhhh! :)

3 komentarji:

  1. To nedeljo sem tudi jaz dobila zajtrk v posteljo. Kako paše :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, to je bil en grd (in uspešen) poskus, da se me spravi iz postelje (ker je do mene prispel le "tizer"). :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Komu lepše :)) In na tak način je res veselje vstati :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails