petek, 25. junij 2010

Dan državnosti
Statehood Day


Danes naša država praznuje 19. rojstni dan.


Skozi zgodovino se nismo prebili z velikimi osvajanji, temveč z našo bogato kulturo, s svojim jezikom. Torej, bodimo ponosni, samozavestni in ustvarjalni!


Ob tej priložnosti objavljam eno mojih AVGUSTvarjanj z zgodnjih začetkov, saj takrat, leta 1995, ni minilo še niti leto od moje prve poslikave na steklo. Ne spominjam se več, koliko kozarcev sem takrat poslikala s tem motivom – ni pa jih bilo veliko. Ta, ki je na fotografiji, je ostal pri meni, za ostale pa ne vem, kje domujejo.


Vse najboljše!


---===---===---===---

Our country is celebrating 19th birthday today.

Yes, we have a very young state. But our nation goes way back. We hadn’t been writing the history with great conquests, but with our culture, our language. So, let’s be proud, self-confident and creative!

At this occasion I’m posting one of my AVGUSTvarjanja paintings from the early beginnings. I painted it in 1995, within a year since my first painting on glass. I don’t remember any more how many glasses with this motif I created in that series back then, but I know there were only a few. I don’t even know who got the others, the one on the photo is the only one left for me.


Vse najboljše! Happy birthday, Slovenia!





1 komentar:

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails