petek, 4. junij 2010

Poročno darilo in lepotno tekmovanje
Wedding gift and beauty contest


Prav veselim se: te dni po dolgem času začenjam spet eno sliko namenjeno za poročno darilo. Naredila sem že kar nekaj »poročnih«, eno vmes tudi kot najino osebno darilo nekemu paru.
Ko se dva odločita, da si želita preživeti življenje skupaj, se mi zdi res lepa stvar, zato mi je bilo tudi slikanje vedno v veselje in hkrati velika odgovornost.
Sliko seveda objavim, vendar ne takoj, ko bo narejena, temveč šele ko bo oddana srečnemu paru; za vsak slučaj!

Ta vikend pa bo verjetno od mene odšla tudi ena od prvih dveh spodnjih slik. V širši krog kandidatk, ki me nameravajo zapustiti, se je sicer uvrstila še ena, večja, ki jo prav tako objavljam.
Včasih se zabavam in pri sebi ugibam, katera bo izbrana. Zanima me, kakšen okus ima določena oseba in nestrpno čakam, da izvem, ali sem »zadela«. Ožji izbor je bil torej že narejen, počakati bo treba še nekaj dni, da pade dokončna odločitev.

---===---===---===---

These days I’m starting to paint one of wedding-paintings after quite a long time. I’m really looking forward to do it, since I made quite a lot of them; one of them also as our wedding-gift.
When two people decide and want to live their lives together it seems so beautiful to me; that is why I’ve always enjoyed doing such paintings, but on the other hand it is also a huge responsibility.

I will show you the painting, not immediately when it will be finished of course, but after it will be in hands of the happy couple; just in case!


Another thing: one of those first two paintings bellow will probably leave me this weekend. There is also a little, little chance for one another painting (bigger one) to win the contest of leaving me, but it seems not to be in the grand finale for now. I’m posting it anyway.

Sometimes I guess which one will be chosen. It’s such a fun wondering what taste has a certain person and I eagerly wait to see if I was right. So, the grand finale will show who the winner is.




8 komentarjev:

  1. Čudovita dela ustvarjaš. Prepričan sem, da bo vsak izbor pravilen ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooooh, kakšni odtenki! čudovito... res je, vse bo prav, karkoli boš namenila. kar je s srcem narejeno, ne more zgrešiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala!

    Sicer sem malo nerodno spisala vse skupaj, vidim - namreč:
    končna izbira ne bo moja in tudi ožji izbor ni bil. Jaz samo pridno čakam na odločitev (in ugibam o njej) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. great job! well-done! some lovely designs! my fav are the last two - the flower is gorgeous and the waves with bubbles ;) now i feel like painting the same ones but in blue ;)
    i like the simplicity of ur glass painting style - a bit folky, a bit geomteric and minimalistic, a bit floral... and textures, textures, textures...
    i bet the couple will be delighted :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks for nice words!

    Talking about blue: it's funny because actually I've made one of those (first one) also in blue once :)

    OdgovoriIzbriši
  6. blue is my direct association with this picture of yours, it's simple, it reminds me of water bubbles ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. ja, tistim, ki tukaj ne listajo, pa veliko lepot uide, zares. Prekrasno ustvarjaš - slikaš in pišeš, saj tako lepe pisave še nisem zasledila. Res, zaslužiš vse pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, Marjeta!

    Listaj še kdaj :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails