ponedeljek, 12. julij 2010

Dvobarvni list
Two-colour leaf



Glejte, kaj sem našla včeraj na vrtu:
list, prav tak, kakršne pogosto slikam tudi sama – v dveh barvah, ločenih s sredinsko žilo.


Look what I found yesterday in the garden:
a leaf, just like I often paint them – in two different colours, divided by the central vein.


Narava me vedno znova navdihuje in preseneča.

Nature never ceases to inspire and to surprise me.


Zbirka nekaj mojih dvobarvnih listov z AVGUSTvarjanj;

Collection of some of my two-colour AVGUSTvarjanja leaves:

3 komentarji:

  1. Meni so najlepši listi javorja. Jeseni seveda. Ampak tudi ta se je čudovito obarval. Spravi ga za muštr.

    OdgovoriIzbriši
  2. narava ima rada kontraste... nič čudnega, da te navdihuje še in še. le naj še :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Saša:
    sem pomislila na to, ampak prepozno - ga je malo kasneje pes speštal, ko je začel noreti okoli :)

    Mojca:
    ja, tudi jaz tako mislim: le naj še - dokler še je, kakršna je, hm... :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails