četrtek, 22. julij 2010

Kasneje tistega dne...
Later that day...


... sem prišla na svet;

... I came into the world:


Mami mi je za rojstni dan naredila ta luštkan klobuček...

Mother made me this cute hat for the birthday...



... z listom AVGUSTvarjanj...

... with AVGUSTvarjanja-leaf...



... in nadvse mi je všeč!

... and I like it so much!




Vse fotografije je posnel oči.

All photos were taken by my father.

4 komentarji:

  1. Is it your birthday today? If so - HAPPY BIRTHDAY! It's mine too :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč klobuk in tisti listek, obrobljen z zlato nitko. Spominja na idrijsko čipko (ki jo obožujem). :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Renate: really?! - how cool! HAPPY BIRTHDAY to you too! :)

    Sandra: ja, res! :) - meni je tudi zelo všeč čipka!

    OdgovoriIzbriši
  4. Happy birthday, sweetie!! Your mom is very talented, that hat is fantastic :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails