četrtek, 8. julij 2010

Andreja in Mojca


Včeraj sta me prijetno presenetili Andreja in Mojca - zaradi nagradice, ki sta mi jo podelili. :)

Lepo je vedeti, da ljudje radi berejo moj blog.

Zato jima podarjam vsaki po en AVGUSTvarjanja list z mojega drevesa zahval.

---===---===---===---


Yesterday I was pleasantly surprised by Andreja and Mojca - because of a little award that they gave me. :)


It’s nice to know that people like to read my blog.
That is why I’m giving one AVGUSTvarjanja leaf from my tree of gratitude to each of them.



klikni za ogled Andrejinega bloga;
click to enter Andreja's blog:

klikni za ogled Mojčinega bloga;
click to enter Mojca's blog:

1 komentar:

  1. hvala, Škorčica... kako prisrčno. tile tvoji listi so prav tako posebni, kot je posebno tvoje ustvarjanje v celoti. in razmišljanje, ki mu botruje, tudi:)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails