ponedeljek, 19. julij 2010

Prekmurska gibanica


Včeraj smo se spravili na »logaško gibanico«. :)

Yesterday we tore into that delicious dessert
that Miro’s mother made us for our birthdays.



Zakaj logaška? Ker je prava, prekmurska gibanica od spomladi letos zaščitena in zato je prava edino tista, ki se naredi po določenem receptu.


V kuhinji pa je seveda dovoljeno malo raziskovati, izumljati in prikrojiti po svoje. To, ki sem jo poimenovala »logaška«, nama je naredila Mirova mami za rojstni dan in se malenkost razlikuje od originalnega recepta.


It is almost identical as the famous prekmurska gibanica (Prekmurje layer pie), which comes from Prekmurje and from this spring on it is protected product in EU. That is why it has to be prepared strictly by the recipe if you want to call it prekmurska gibanica.


Prekmurje is a region in the north-east part of Slovenia and it’s famous by its plains, storks and of course prekmurska gibanica.

Cooking is all about experimenting and this one, made for us, is a bit different from the original recipe, so I call it “logaška gibanica” (gibanica from Logatec or Logatec layer pie). :)


Seveda pa mi to dejstvo ni niti malo preprečilo,
da mi ne bi bila nadvse všeč,
saj je prekmurska gibanica, poleg tiramisuja,
ena mojih najljubših slaščic.

This tiny detail didn’t make me like it any less,
since beside tiramisu
prekmurska gibanica is my favourite dessert.

5 komentarjev:

  1. Tega se nihče ne bi branil. In vse najboljše, Škorčica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmm, jo kar voham. :))) Jaz sem pa enkrat slišala, da se v angleščini prekmurski gibanici reče Over Mura Moving Cake in od takrat imam to v spominu. :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sandra: hvala :)

    Nataša: ja, so me nagovarjali, da tudi jaz tako napišem - ampak se zdaj ne upam hecati, ko je zaščitena, hehe!

    OdgovoriIzbriši
  4. Set out an extra plate, I'm coming over for dessert! lol.

    Have a great day, sweetie!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails