ponedeljek, 19. september 2011

Odeja za hrošča na primer
Blanket for a bug for example



Končno!
Zadnja leta sem vedno bolj pogrešala znanje šivanja, pletenja, kvačkanja in vezenja, zato sem se zdaj odločila, da se kar vpišem na tečaj k mami. :)

Tole je moje prvo kvačkanje nasploh!

Za prvi projekt sem si predstavljala kakšne lepe rokavičke, zdaj, ko vstopamo v jesen, bi bile kot naročene, ali pa…

Bova najprej samo malo vadili, pa potem to razparali.

Ni problema, si mislim, ko pa vidim svojo umetnino, hm, se mi je milo storilo in sem začela delati plane o tem, kako bi bila tole lahko primerna odejica za kakšnega zmrzljivega hrošča… :)

Dobra stvar: [po pričakovanjih] ko sem približno osvojila zankanje, kar nisem in nisem mogla odložiti kvačke.

Slaba stvar: [ki ni zares slaba] pozabila sem, kako zna biti mami dosledna pri poučevanju. Ena izpuščena zanka (še vedno ne vem, kako mi je ušla), pa gresta v maloro celi dve vrstici, na kateri sem bila tako ponosna.

Imeli sva se fino, vsaj potem, ko sem lahko hkrati delala in govorila. :)

Finally!
I've been missing knowledge of sewing, knitting, crocheting and embroidery more and more for the past few years, so now I made a decision and signed up for a course at my mum’s. :)

This is my first crochet ever!

For the first project I was thinking about gloves maybe, as we’re just about to enter the autumn, or maybe we could…

We’ll just practice a bit for a start and then we’ll take it apart again.

No problem, I think to myself, but when I see my masterpiece, hm, I get sentimental and start making plans about how cute blanket this would be for some freezing bug maybe… :)

Good thing: [as expected] I just couldn’t stop when I got on a taste.

Bad thing: [that is not really bad] I forgot how strict she can be when it comes to preciseness at learning. I missed one little loop (still don’t know how it happened) and there go two whole rows, I was so proud of, goodbye.

We have had such a fun time, at least after I was able to work and talk at the same time. :)

3 komentarji:

  1. En velik bravo za to pogumno odločitev, čestitke mami za prave pedagoške prijeme, tebi pa želim samo še dobro voljo, da boš vztrajala, ker se splača.
    Zmrzljivi hrošči pa ziher tudi obstajajo... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. He he, pri kvačkanju res ne moreš kaj dosti govoriti, sploh če moraš šteti. Ampak od kar sem tudi sama naredila prve zanke mi je to zelo ljubo opravilo. Včasih znam tako vztrajati, da me že vse glava boli od štetja in gledanja v kvačko :)) Super da si se odločila za ta korak in verjemi, kmalu si boš lahko naredila rokavičke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vama za spodbudne besede. Moram se pohvalit, da bi bila zdaj dekca dovolj velika že za kakšno večjo zverino! :)
    Ampak vseeno - to je zdaj samo vaja in vaja, ki jo bom morala, ravno ko bo dovolj velika zame, razparat. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails