sreda, 23. november 2011

Preblisk iz osemdesetih
Eighties flashback



Obožujem to pesem!

Ker se spominjam, da je bila to ena maminih najljubših v osemdesetih, in kako se takrat kar nismo in nismo mogle nagledati videa, me tri skupaj s sestro, kadarkoli se je zavrtel po televiziji.

To je za tvoj prihajajoči rojstni dan, mami! :)

[moj oči, navdušen ljubiteljski fotograf, je to sliko posnel še preden sta se poročila]

I love this song!

Because I remember how it was one of my mum’s favourites in eighties and how we three, together with my sister, we just couldn’t have enough of watching the video back then, whenever it started on tv.

This is for your upcoming birthday, mami! :)

[my dad, an enthusiastic photographer, had taken this picture of her before they were married]

4 komentarji:

  1. Joj, čudovita fotografija! In obleka, veje, model, svetloba, barve ... Filmsko! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta zelena barva je čisto nora in všeč mi je, kako skrivnostno deluje tvoja mama na tej fotografiji. Ta komad je zakon in kar kliče po miganju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, res so lepe, njegove fotke, in še posebej so mi všeč iz tega obdobja, ker jih je veliko na diasih in je bilo tako lepo, leta nazaj, kadar smo se družno spravili jih gledat na "velikem platnu". :)
    Tale tu je torej preskenirana z diasa, zato tudi slabša kvaliteta.

    Hvala obema! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails