ponedeljek, 13. februar 2012

Kje rastejo snežene kepe?
Where do snowballs grow?



:)

4 komentarji:

  1. Mi je postalo prav v šport, iskati, kam v fotografijo se podpišeš.Pri zelju sem se kar natrudila, saj sem podpis iskala v sredini, a najboljši je na listu na ograji:)

    OdgovoriIzbriši
  2. No, ta s podpisom je tudi dobra, o kateri govori Maja :))) Snežne kepe pa so se na veliko razbohotile vse naokrog :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Škorčica, boš svoje fotografije kje razstavljala? Kar vidim jih, velike, zgovorne, ena boljša od druge...

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja:
    Haha, že dolgo se nisem tako nasmejala kakemu komentarju! :)
    Ko iščem primerno mesto za podpis, se mi zdi, da povsod preveč bode v oči, ko pa pogledam fotke kdaj kasneje, ga še sama ne najdem več! Evo, zdaj imam še večjo motivacijo za tole mimikrijo. :))

    Vladuška:
    Mhm. :) Pa prav fin sneg je za delat kepe. Zoji je tako všeč, če ji jih mečeš, da laja za še, ko se ti ne da več. :)

    Mojca:
    Hm, morda pa res spet kdaj... :)

    Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails