petek, 17. februar 2012

Navijanje
Winding



Izbira prave barve iz mamine gromozanske zaloge preje je težek zalogaj,
še posebej, če ne izbiraš zase.
V mislih se mi je sprva motala nekakšna zelo zelo temno zelena,
potem pa sem se zagledala v tole turkizno. Krasna barva!

Priprava klobke me tako zelo spominja na otroštvo,
ko sem nemalokrat vrtela to staro mašinco. :)

Choosing the right colour out of my mum’s huge stock of yarn is always a difficult challenge,
especially if you’re not choosing for yourself.
I’ve had this sort of very deep green rolling in mind before,
but then my eyes were caught by this turquoise one. Just gorgeous!

Winding of yarn reminds me of childhood so much,
as I had been spinning this little old hand-winding machine quite often. :)

2 komentarja:

  1. Zelo zanimive fotografije in barva je tudi meni všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm, zanimivo, enkrat se mi zdi, da je modra, drugič zelena... Še dobro, da obstaja turkizna, ki zajame oboje! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails