sobota, 11. oktober 2014

Izsiljene palačinke
Extorted pancakes



[jaz navdušeno]: Danes bom končno naredila tisti čokoladno-lešnikov namaz, a veš, ki je bil zadnjič objavljen v oni reviji, v Odprti kuhinji. Tak, v stilu nutele, sam men ga zdele ne bi pasalo ga na kruh mazat …
 

[Miro zmedeno]: Kaj – a pol ga ne boš naredila?
 

[jaz zaskrbljeno]: Ne, ne, bom! Samo sem mislila, da bi zdalje … itak bo čas za večerjo … pa bi bolj pasal na palačinke, a veš …
 

[Miro s komaj še prikrivajočim nasmeškom]: Ja, pol pa povej, da bi rada, da hočeš, da JAZ naredim palačinke.
 

:)
 

Torej, zmelješ 100 g lešnikov, čimbolj na drobno, jim primešaš 2 zvrhani žlici kakava in pol žličke cimeta, ter vse skupaj s 6 žlicami vode in 2 žlicama medu povežeš v mazljivo zmes.
 

Dodala sva mu le malo nastrgane pomarančne lupinice in soka, ker sva želela, da naju malo spominja na en kupljen namaz, ki ga ponavadi mažemo na palačinke.


[me enthusiastically]: Ill finally make that chocolate-hazelnut spread, you know, the one that was in that magazine the other day. Kind of Nutella-style, it’s just that I don’t feel like spreading it on bread today …
 

[Miro confused]: What then – so you’ll not gonna make it?
 

[me worried]: No, no, I’m gonna! I was just thinking … it’s dinner time anyway … I’d prefer it with pancakes, you know …
 

[Miro hardly hiding his smile]: So, then say you’re wanting ME to make pancakes.
 

:)
 

So, you mix 100 g of hazelnuts, as finely as possible, add 2 big spoons of cocoa powder and half of tea spoon of cinnamon and then mix in 6 spoons of water and 2 spoons of honey to get a nice spreadable mixture.
 

We added also grated orange zest and a bit of juice, to get a spread that would remind us to the one we usually buy for such purpose.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails