nedelja, 9. oktober 2011

Pisano nebo
Colourful sky



Takole so se včeraj v okviru državnega prvenstva,
ki poteka še danes, po nebu v okolici Trebnjega pasli baloni.

Več na Letimo.si.

Here is how balloons took over the sky above Trebnje area yesterday,
where the national championship is going on these days.

4 komentarji:

  1. aaaaaaaaaa, čudovito pisano nebo.

    OdgovoriIzbriši
  2. norooooo dobre fotkeeeeeeeee i like ittt

    OdgovoriIzbriši
  3. dej mi inštrukcije za tole k me skoz nekam meče da moram odperat bloger pa isto komentirat k je moj komentar že gor?? še vedno so mi pa všeč fotke :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha, hvala obema za take vzklike navdušenja! :)

    Barbara:
    Ne znam pomagat, žal. To je pač blogger, vedno kaj heca. Tudi mene je na začetku, zdaj si me je pa očitno zapomnil, tako da (tovrstnih) problemov nimam več.

    Pozdrav v hribe (če si taprava)! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails