četrtek, 27. oktober 2011

Pobarvano
Painted



Ta drevesa bi lahko poslušala v neskončnost
in ta glas bi lahko gledala dokler se ne obarva…

I could listen to these trees for ages
and watch this voice untill it colours itself...

2 komentarja:

  1. Ker sem letos še bolj čakala jesen že zaradi fotografiranja, se mi zdi, da se je začela obarvati nekoliko bolj pozno. Pa se verjetno ni, ampak da gre samo za mojo neučakanost. ;))) Zdaj pa so se drevesa naenkrat začela barvati, vsak dan bolj, upam da ne zamudim na koncu vsega skupaj. Ampak ti zadnji dnevi niso bili naklonjeni fotkanju. Lepo sta ti uspeli ti dve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nas pa baje čaka zelo lep vikend - zato ga izkoristi! :)

    Se tudi meni zdi, da je letošnje dolgo poletje malo prestavilo tole barvanje listja, kaj pa vem. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails