sobota, 2. junij 2012

"I have a cunning plan"



Ja, imela sva prebrisan načrt, kako prelisičiti te pretežno deževne dni. Želela sva si napraviti zabaven vikend, s tv-maratonom Črnega gada oz. Černega gada, kot sem še vedno navajena reči iz časov, ko sem ga prvič gledala.

Če bi morala izbirati, bi bila to prav gotovo moja odločitev glede najljubše humoristične nanizanke. Poglejte si samo to, to, to in to sceno! A niso nori dialogi! :)

Tako sem si torej od sestre izposodila celotno zbirko Černega gada, pripravila sva si tortilje čips, Miro je zamešal slastno pomako za zraven in odprl še eno steklenico svojega piva. Vse je bilo pripravljeno in izgledalo popolno in komaj sem že čakala, da po kar predolgem času spet vidim tiste za crknit smešne pojave.

Ampak! (ja, ko je najmanj potrebno, se pojavi AMPAK) Dvd-predvajalnik iz nekega razloga ni in ni hotel predvajati in sploh ne morem povedati, kako razočarana sem bila. Eh...

(preostali dve sliki sta nastali na dedkovem vrtu)


Yes, Miro and I had a cunning plan how to trick these rainy days.

We have been planning to have a Black Adder tv-marathon this weekend.
If I had to choose, this would be my most favourite humoristic series ever. Look at this, this, this and this scene. How can you not just love these crazy dialogues! :)

So, I’ve borrowed the whole collection of The Black Adder from my sister and last evening we prepared ourselves tortilla chips, Miro made a delicious dip and opened one more bottle of his beer. Everything was prepared and looked perfect and I was so eagerly waiting to see those drop-dead-funny characters after a quite too long time again.

But! (yes, there is a BUT) Our dvd player somehow didn’t want to play it. I cannot tell you how disappointed I was. Eh...

(the rest two pictures are taken in my grandpa's garden)

1 komentar:

  1. oje, to pa verjamem, da si bila zelo razočaran. Tako se veseliš, pol pa nič. :(

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails