ponedeljek, 25. junij 2012

Zaplešimo s kulturo!
Let's dance with culture!



Delček konca tedna sem z Mirom in mojimi starši preživela v Mariboru,
letošnji Evropski prestolnici kulture, kjer se je v petek pričel že 20. Festival Lent.

I spent a part of this weekend in Maribor with Miro and my parents.
It’s the European Capital of Culture 2012,
the city of The Old Vine (pictures 2 and 3), the oldest vine in the world,
and also the place where the Lent Festival started on Friday.

4 komentarji:

  1. aaaaaaaa, v Mariboru si bila. Lepo, da si nas prišla obiskat. V času Lent festivala resnično mesto zaživi, ampak na žalost bolj kot ne samo v tem času. Ampak je fino. Lepe fotke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vladuška, če ti povem, da smo šli tja grede celo skozi tvoje kraje, hehe. Sem prav pomislila nate takrat! :)

      Izbriši
  2. toti naš mariborčič) res je fajn,da imamo festival lent in poštno ulico v poletje)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polina, a Poštna je tista z Baščaršijo? Ja, tudi meni je bila všeč! :)
      Lep pozdrav na toti konec! :)

      Izbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails