petek, 29. junij 2012

Polži
Snails



Ko je mami enkrat ali dvakrat ob kakšni zabavi pripravila polže, je morala za naju s sestro, takrat še majhnima deklicama, narediti kaj drugega, saj se nekako nisva mogli pripraviti do tega, da bi jih jedli.

No, včeraj, na odprtju prenovljenega bazena v Višnji Gori, katere simbol je prav polž, sem ga prvič v življenju poskusila. Celo dva! :)

When my mum once or twice had experimented and cooked snails, she had to prepare a different dish for my sister and me, little girls at the time, because we wouldn’t want to eat those.

Well, yesterday at the opening of restored 75 years old swimming pool in Višnja Gora town I did try one. Even two, since the town’s symbol is a snail. :)

4 komentarji:

  1. Jaz sem jih poskusila enkrat kot otrok in v mojem spominu imajo dober okus. Ampak ne zaupam čisto temu spominu, zato bi poskusila še kdaj. Kako pa so se ti zdeli?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm, če ne bi vedela, da so to polži, bi verjetno rekla, da je bilo dobro, predsodki torej! :) Drugače pa so se mi zdeli nekako še najbližje kakšnim (čvrstim, he) gobam, ali školjkam.
    Pri drugem mi je šlo vedno težje dol, pa sem kar s pivom poplaknila in rekla, da je za nekaj časa dovolj. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails