sreda, 7. marec 2012

Košček sreče
A tiny piece of happiness



Medtem ko sem jaz, začetnica, ponosno nakvačkala 3 vrstice,
je moja mami, mojstrska mačka, spletla 3 kvadrate. Tako nekako. :)

Odločili sva se namreč sodelovati pri projektu Knit-a-square s pletenimi in kvačkanimi kvadratki,
ki jih bodo kasneje skupaj sešili v odeje za afriške otroke, ki so zaradi aidsa izgubili starše.

Domenjeno je tudi, da naj bi vsi kvadratki, narejeni v Sloveniji,
vsebovali srček, zasnovan po lastni zamisli.

Več o projektu in možnostih sodelovanja [v slovenščini] lahko preberete v Dianini objavi.

While I, a beginner, proudly crocheted 3 lines,
my mum, a master cat, knitted 3 squares! Something like that. :)

Namely we decided to participate in the project Knit-a-square with knitted and crocheted squares
that are later joined into blankets for African children who have lost their parents because of aids.

You can read more about square-instructions here.

3 komentarji:

  1. Punce moje zlate, pojma nimate, kako vesela sem tako velikega odziva :) :) Hvala za dodatno reklamo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, da si tole objavila, sem se tudi jaz prijavila k sodelovanju. Se mi zdi res fajn zadevica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Diana, zdaj že intenzivno razmišljam o srčku, torej gre počasi h koncu. :)
    Se ti javim.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails