torek, 6. marec 2012

Lejo, lejo



Prav čuden, smešno-čuden občutek je bil danes
prebirati časopis, tokrat prvič Finance, in si zreti v oči. :)
[o mojih dosedanjih izkušnjah na Etsyju]

It was a very strange, funny-strange feeling today,
reading a newspaper and staring into my own eyes. :)
[it was about my experiences with Etsy]

4 komentarji:

  1. Oooo, superca :) moram jutri v službi poiskat finance :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke! Tudi jaz bom danes pokukala;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke. Sem šla gledat in našla online varianto, ampak jo je nemogoče prebrat :( Verjetno pa ni šans, da še kje v trafiki dobim včerajšnji časopis. Superca zate, sem vesela. Tako pomagaš tudi nam vsem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vsem trem, tudi jaz sem bila vesela! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails