torek, 13. marec 2012

Teloh



Sploh ne znam dovolj nazorno opisati, niti mi ne bi verjeli, v kakšno tveganje me je zapeljal tale teloh. Z neprimernimi čevlji, ki niso bili pripravljeni na nenačrtovan kratek sprehod skozi gozdiček s prav čarobnim oranžnosončnim poplesavanjem vsenaokrog, sem počasi drsela (mislim dobesedno) po strmem pobočju proti turkizni (a zagotovo ledeni) vodi, medtem ko sem ga lovila v objektiv. Samo toliko, da boste vedeli. :)

I can not describe you enough, nor would you believe me into what risk did this hellebore make me to the other day. With inappropriate shoes, not suitable for an unplanned short walk into the woods with this sunny-orange magically sparkling all around, I was slowly sliding down (I mean, literally) on a steep slope towards turquoise (yet cold for sure) water while taking a picture of it. Just so you know. :)

3 komentarji:

  1. He he, ja tako se fotografi spravljajo v nemogoče in celo nevarne pozicije. Amapak se splača, ker samo tako se dobijo posebni posnetki. Sem pa si ogledala tudi pozdav pomladi in tako lepo zgledajo te plavajoče hiške.

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a devoted photographer!:) Thanks God you didn't feel how cold the water was... Beautiful photos, though, worth the risk!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vladuška:
    Haha, no, saj merilo nevarnosti je pri meni drugačno kot pri kakšnem zaresnem fotografu, ki se mu ne zdi nič takega, če na mezinčku binglja s kakšne skale. :)) Res pa je, da dokler mi je smešno (ob tem sem se namreč smejala), mi ni hudega. :)

    Rossichka:
    So, one day, when there will be silence on this blog for some days, hehe, you'll know why. :))
    In this post (http://skorcica.blogspot.com/2011/08/poisci-find.html) I was so clumsy I fell (over the root by the water) and it was very close to distroy my previous camera. :/

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails