četrtek, 18. avgust 2011

Mavrica na betonu
Rainbow over a concrete



Takó! Včeraj sva pripravila prvi žur v najinem nastajajočem domu. Še en zapoznel rojstnodnevni, tokrat za moje prijateljice s svojimi družinami.

Namestila sva nas na še nebrušen parket, še nepobeljene stene sva okrasila z mojo girlando, namesto šopka sva z balkona utrgala kar eno vejico bezgovih jagod, pili smo seveda Mirovo doma varjeno pivo, še naprej pa se bom lahko lepšala z oljčnim oljem, obogatenim s sivko, čisto svežo pošiljko s Paga.

Čas je kar prehitro minil, le otroci so se ob našem kramljanju malo dolgočasili. :)

Takó! We prepared our first party in our in-construction-future-home yesterday. It was yet another belated one for our birthdays, this time for my girl-friends and their families.

We set us on unfinished parquet, decorated raw walls with my garland, instead of bouquet we put a branch of elderberries freshly picked from our balcony in a vase, we drank Miro’s homebrewed beer of course and I can continue with beautifying myself with home made olive oil enriched with lavender, fresh delivery from Pag Island (Croatia).

Time flew away too fast, just the kids were bored a bit listening to our chatting. :)

2 komentarja:

  1. Fajn sta pripravila party iz tega kar sta imela na voljo. Take spontane stvari so najboljše. Ja, ko sem bila jaz mala sem si tudi mislila, le kaj se imajo toliko za pogovarjat ti odrasli. Danes nam isto ne zmanjka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je bilo sicer velikokrat bolj zanimivo odrasle poslušat, kot se z otroki igrat :), so bili pa tudi dnevi, ko sem se na smrt dolgočasila in obiska kar ni in ni hotelo bit konec. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails