torek, 17. april 2012

Bakreno. Okroglo. Oboje.
Copper. Round. Both.



Življenje je okroglo, se vrti in je polno malih, a pomembnih detajlov. Včasih je to kakšna mala stvar, drugim tako samoumevna. Zame so to uhani, ki si jih lahko ponovno z veseljem nadenem, še posebej ker sem jih v svojih najstniških letih tako rada nosila in imela temu primerno zbirko, kasneje pa sem jih lahko le občudovala na drugih, večino svojih zato sčasoma razdala naokoli, preostale v jezi vrgla stran in obdržala le nekaj parov za spomin in za vsak slučaj, če se življenje malo zasuka.

Na zgornji sliki je en izmed mnogih čudovitih prizorov iz cerkve sv. Frančiška v Ljubljani. Plečnik je bil mojster detajlov, vedel je, da male stvari dajejo videz celoti, kakor so tudi ovire tiste, ki določajo vsakega posameznika, določajo, kdo smo.

Simbol male zmage in novega upanja so zame ti uhani, ki mi jih je pred kratkim prinesla sestra iz Bosne. Mala postranska stvar, boste morda rekli, a zame tako pomembna.

Skrivnostno? V bistvu je samo stvar znanosti. In upanja.

Life is round, it spins around and is full of small, yet important details. Sometimes it is a tiniest thing that others take it for granted. For me it is wearing earrings again, especially after regularly wearing them in my teenage years and therefore having quite a collection back then and then in following years just admiring lucky others wearing them, while I’ve been giving away some of mine, throwing away the rest in anger and keeping only a few pairs as a memory or just in case if life turns around a bit.

The upper picture was taken in the church of sv. Frančišek (=St. Francis) in Ljubljana, made by our greatest architect Jože Plečnik. He was a master of details. He knew that they are the ones that make the whole building perfect, just like obstacles determine who we are.

For me the symbol of little victory and a new hope are these earrings that my sister brought for me from Bosnia recently. A tiny little detail, you might say, but so important for me.

Mysteriously? It’s just a matter of science really. And of hope.

4 komentarji:

  1. Upanje je največ, kar lahko imamo. In uhani so krasni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dvakrat sem morala pogledati, da sem poštudirala, ker si stala, ko si fotografirala prvo :)
    Uhančki so krasni in - verjamem s tabo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, res je okroglo in mi se vrtimo kot na vrtiljaku. Včasih z otroško razigranostjo, včasih pa nam presede in bi si želeli malo izstopiti. Fino, da lahko znova nosiš uhane. Ti so zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vsem, zares!

    Mojca, ja, in takole navzgor se ti kar zvrti, če pomisliš, da skoraj prenehaš dihat za nekaj trenutkov, ko škljocneš. :)
    Kdaj drugič več posnetkov, tokrat so naju skoraj zaklenili noter. :)

    Pozdrav vsem!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails