nedelja, 29. april 2012

Sladka nedelja
Sweet Sunday



Zaradi dosedanjih slabih izkušenj ne maram jesti tiramisuja po gostilnah, kljub temu, da je, če ga pripravi kdo od mojih domačih, ena mojih najljubših sladic, tokrat pa sva po zagotovilih prijaznega natakarja El Clasica v Dravljah, da pri njih strežejo res dobrega, vseeno tvegala. In nama res ni bilo žal. Medtem ko se ostalim gostilniškim komajda sploh še lahko reče tiramisu, se je ta nevarno približal onemu, domačemu. Dobro vedeti.

Tiramisu is one of my favourite desserts, at least when it is done by one of four of my relatives, so I don’t want to eat it outside, as it is hardly called tiramisu. But Miro and I took a risk today at El Clasico gostilna in Ljubljana and tried one, because a kind waiter assured us that they have a good one. We weren’t sorry at all. It came dangerously close to the homemade ones. Good to know.

2 komentarja:

  1. Oooooo, moji bloki ♥ ♥ ♥ en takle balkon je bil pred mojo otroško sobo :) še vedno se spomnim vseh lumparij, ki sem jih zganjala tam okoli :)
    Glede tiramisuja pa sva na istem. Domači je preveč dober, da bi ga imelo smisel probavati kje zunaj. Praviš, da tu se pa splača riskirat? :) si moram zapomnit.

    OdgovoriIzbriši
  2. A res, ha, tvoje bloke sem zadela! :)

    Čez domačega ga seveda ni, pa naj mi ne zamerijo, he, ampak zares - zelo sem bila pozitivno presenečena.

    Ker do zdaj, tisto, kar so mi drugje ponudili, ni bil niti t od tiramisuja, že na pogled ne. Res pa, da sem ga prav zaradi tega naročila le parkrat in prepričana, da nikoli več nikjer.

    No, še vedno ga bom najraje jedla doma, dobro pa je imeti kakšen bekap, ane. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails