petek, 20. april 2012

Zunaj grenko, notri sladko
Bitter outside, sweet inside



Mlečni riž me spominja na otroštvo, zdaj je redko na mizi. Kadar pa je, je še vedno enak, prav tak kot mi ga je nekoč pripravljala mami: riž skuhan v mleku, z dodanimi klinčki, cimetovo palčko in limonino lupino. In čokolada za povrh, ki sem jo, in jo še vedno, sproti posipavam, ko jo zmanjka. :)

Mlečni riž (=milk rice) reminds me of childhood. These days it is rarely on the table, but when it is it’s still the same, just like my mum had been preparing it for me back then: rice cooked in milk with added cloves, cinnamon stick and peeled lemon zest. And to top it all, a chocolate powder that I used to (and still do) keep sprinkling over and over again when a previous layer ran out. :)

3 komentarji:

  1. A ti jo tudi sproti posipavaš. Meni tudi ni fora, da bi si zmešala :))) Tudi sama obožujem mlečni riž :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ni šanse, da zmešam, nastane prava packarija. :)
    Tudi na splošno tega ne maram, da bi hrano vnaprej mešala na krožniku. Naj bodo okusi ločeni, pa jih po želji zajemaš in kombiniraš. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmm, it looks delicious - a dessert from my childhood, too. When my son was little I used to prepare it quite often for him. I should make it soon, for he loves it. Thanks for reminding me!:)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails