petek, 13. april 2012

Petek trinajsti
Friday the thirteenth



Ko sem danes na pošti pobrala paket, sem se spomnila, da sem spregledala včerajšnjo obletnico mojega bloga, pa sem hitro določila, da je vsebina paketa najlepše darilo za ti dve leti – Tikina bučka!
[Pogled mi neprestano uhaja k njej, ko to pišem, a pokažem vam jo šele, ko bo v njej rožica.]

Od vsega veselja, ker sem vedela, kaj nosim pod roko, in od premišljevanja, da je to moj srečni dan, sem skoraj stopila na pasji kakec, ki ne vem, kaj je sploh počel sredi pločnika, tako da vam mimogrede priporočam: glejte pod noge, še vedno je petek trinajsti! :)

When I picked up a package in a post office today I remembered that I missed my blog anniversary yesterday, so I quickly decided that the package content is the best gift for these two years – Tika’s little sphere! [I can’t take my eyes off of it while writing this, but I’m going to show it to you when it will host a plant.]

Knowing what I’m carrying under my arm made me very happy and I started to think that this is my lucky day, when I almost stepped into a dog poop, which I don’t know what was doing in the middle of a pavement anyway. So my advice to you today is this: watch your step, Friday the thirteenth’s not over yet! :)

2 komentarja:

  1. Vse najboljše za obletnico in vsekakor si si privoščila čudovito darilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mhm! Še zdaj ne morem verjet, da sem bila ravno jaz izžrebana! :)

    Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails